مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 03:152023-02-16بين الملل

بایدن: اشیا پرنده سرنگون شده ارتباطی با بالون جاسوسی چین نداشتند


رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که شواهدی از ارتباطی میان اشیا پرنده سرنگون شده و بالون جاسوسی چین در دست نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در سخنانی اعلام کرد که اشیا پرنده ساقط شده در آسمان آمریکا احتمالاً اهداف جاسوسی نداشته اند.

جو بایدن به نقل از سرویس های اطلاعاتی آمریکا گفت که هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که اشیا پرنده سرنگون شده در حال جاسوسی بوده اند و جامعه اطلاعاتی ما هنوز در حال ارزیابی اهداف اشیا پرنده هستند.

بایدن افزود: ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که این سه شیء چه بوده اند، اما هیچ چیز در حال حاضر نشان نمی دهد که آنها به برنامه بالون جاسوسی چین مربوط بوده اند یا دستگاه جاسوسی از دیگر کشورها بوده اند.

ارزیابی فعلی جامعه اطلاعاتی این است که این سه شی به احتمال زیاد بالون هایی بوده اند که به شرکت های خصوصی، موسسات تفریحی یا تحقیقاتی، مطالعه آب و هوا یا انجام تحقیقات علمی دیگر مرتبط بوده اند.

رییس جمهور آمریکا همچنین اعلام کرد که در پی سرنگونی بالن جاسوسی متعلق به پکن در سواحل شرقی آمریکا، به دنبال گفتگو با شی جین پینگ، رهبر چین خواهد بود.

جو بایدن در این ارتباط گفت: نکته دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم این است که ما متحدان خود و کنگره را به طور همزمان از همه چیزهایی که می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: اشیا پرنده سرنگون شده ارتباطی با بالون جاسوسی چین نداشتند

بایدن: اشیا پرنده سرنگون شده ارتباطی با بالون جاسوسی چین نداشتند