مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 00:052023-02-16ورزشي

بارسلونا 2 . منچستریونایتد 2 : در کلاس فینال لیگ قهرمانان


حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است.

منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، - زور بارسلونا در خانه هم به منچستر یونایتد نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در آغاز دیدارهای دور رفت پلی آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) چهار بازی بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم های فوتبال بارسلونا و منچستریونایتد در ورزشگاه نوکمپ برابر یکدیگر صف آرایی کردند، مسابقه ای که با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

بارسلونا که به پشتوانه 90 هزار تماشاگر حاضر در نیوکمپ پا به زمین گذاشته بود، مطابق انتظار مالکیت توپ را در اختیار داشت اما مشخصا موقعیت های منچستریونایتد زهردار تر بودند، با این حال هر دو تیم توانایی زدن بیش از دو گل را داشتند.

نکته نگران کننده این بازی برای بارسا محرومیت گاوی پس از دریافت کارت زرد و مصدومیت پدری در اواسط نیمه اول بود، این یعنی همانطور که منچستریونایتد با لشکری از غایبین به نیوکمپ آمده بود، ژاوی هم برای هفته آینده چنین چالشی پیش رو خواهد داشت.

  گل نخست این بازی در دقیقه 50 توسط مارکوس آلونسو برای بارسلونا رقم خورد، اما منچستریونایتد خیلی زود به گل خورده واکنش نشان داد و با زدن دو گل متوالی در دقایق 53 و 59 ورق را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا 2 . منچستریونایتد 2 : در کلاس فینال لیگ قهرمانان

بارسلونا 2 . منچستریونایتد 2 : در کلاس فینال لیگ قهرمانان