مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 23:542023-02-16سياسي

ارسال محموله 7 تنی دارویی و تجهیزات پزشکی از تبریز به مناطق زلزله زده ترکیه


دانشگاه علوم پزشکی تبریز محموله هفت تنی کمک های بشردوستانه خود را به مناطق زلزله زده ترکیه ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محموله 7 تنی کمک های بشردوستانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز شامل اقلام دارویی،  بهداشتی و تجهیزات پزشکی با حضور بهمن نقی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خداداد خدادادی مدیر امور بین الملل دانشگاه ، وحید نجف زاده رییس نمایندگی وزارت امور خارجه و چتین تانر سرکنسول ترکیه در تبریز ودیگرمعاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز بیست و هفتم بهمن ماه 1401 به ترکیه ارسال شد.

بهمن نقی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این آیین ضمن عرض تسلیت به کشور دوست، همسایه و مسلمان ترکیه گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از فاجعه زلزله در کشور ترکیه برای کمک به مردم این کشور آماده شدیم.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از فاجعه زلزله بزرگ ترکیه، سازمان هلال احمر اقدام به اعزام گروه های امداد و نجات و تیم های متخصص پزشکی به کشور ترکیه کرد که تعدادی از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز از اعضای این گروه بودند.

نقی پور ادامه داد: در ساعات اولیه نیز طی تماس تلفنی با سرکنسول ترکیه در تبریز و عرض تسلیت به ایشان و مردم ترکیه لیست اقلام مورد نیاز برای ارسال به مناطق زلزله زده را خواستار شدیم و با هماهنگی مسئول دفتر وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال محموله 7 تنی دارویی و تجهیزات پزشکی از تبریز به مناطق زلزله زده ترکیه

ارسال محموله 7 تنی دارویی و تجهیزات پزشکی از تبریز به مناطق زلزله زده ترکیه