مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 22:402023-02-16اقتصادي

برف بیش از 160 میلیارد تومان به شهرستان کیار خسارت زد


243 میلی متر بارش برف و باران در روزهای اخیر 167 میلیارد تومان به حوزه های مختلف در این شهرستان خسارت وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید شجاع زیلابی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر کشور گفت: در بارش های اخیر در شهرستان اردل شاهد بارش 243 میلی متر برف و باران بودیم که با کمک راهداران جاده ای بسته نشد اما خسارت هایی به بارآمد.

فرماندار شهرستان کیار با بیان اینکه رانش کوه در 6 کیلومتر سبب خسارت 20 میلیارد تومانی به مسیرها و آسفالت ها شد، افزود: این بارش ها 83 میلیارد تومان به جهاد کشاورزی و باغات، 28 میلیارد تومان به مسکن و خانه های شهری و روستایی، 20 میلیارد تومان به منابع طبیعی، 5 میلیارد تومان به مدارس، 3 میلیارد تومان به سازه های آب، 7 میلیارد تومان به حوزه صنعت و معدن و یک میلیارد تومان به ساختمان فرمانداری خسارت وارد کرده است.

وی در پایان گفت: منطقه مشایخ یک منطقه رانشی و در کنار رودخانه است که به یک راهدارخانه نیاز دارد، همچنین ساختمان هلال احمر این شهرستان نیز استیجاری است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

خسارت 150 میلیارد تومانی بارش های اخیر در حوزه های مسکن، کشاورزی و جاده ای یعقوب شکوهی نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرستان اردل شهرستان وسیعی است و تمام جاده های آن کوهستانی و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف بیش از 160 میلیارد تومان به شهرستان کیار خسارت زد

برف بیش از 160 میلیارد تومان به شهرستان کیار خسارت زد