مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-16سياسي

آیت الله دژکام : دولت میدان دار گفتمان سازی فرهنگی شود


رییس شورای فرهنگ عمومی استان فارس: گفت: دولت به عنوان متولی اصلی امور اجرایی در حوزه فرهنگ، میدان دار گفتمان سازی و جریان سازی فرهنگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز پنجشنبه 27 بهمن در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که با حضور سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رییس جمهور برگزار شد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دهه مهدویت باید تلاش ویژه ای برای برگزاری این ایام در استان صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه در باب مسائل فرهنگی نیاز به یکسری از مباحث راهبردی داریم که دولت باید ساز و کار های متناسب با آن را تنظیم کند افزود: اگر می خواهیم جریان سازی، گفتمان سازی و تحول در مسائل فرهنگی را در کشور ایجاد کنیم باید دولت به عنوان مدیر اجرایی، ساز و کار آن را اعمال کند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه فارس در اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی پیشتاز است گفت: بنده درخصوص اجرایی کردن سند نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس، بارها  به مدیران استان گفته ام که آن را باید با توجه و  توسل به خداوند پیش ببریم در غیر این صورت، بدون توسل و توکل به خداوند، کاری از پیش نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام : دولت میدان دار گفتمان سازی فرهنگی شود

آیت الله دژکام : دولت میدان دار گفتمان سازی فرهنگی شود