مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:412023-02-16اقتصادي

طرح های توسعه گردشگری باید نمایان گر سرمایه تمدنی کرمانشاه باشد


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید از کارهای غیرکارشناسی پرهیز شود، گفت: طرح های توسعه گردشگری باید نمایان گر سرمایه تمدنی کرمانشاه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است که ما می توانیم بزرگترین جام های ورزشی را به عنوان موضوعات مختلف در راستای مقاومت و پایداری برگزار کنیم.

صحرایی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت پنجم مردادماه روز ملی کرمانشاه ، بیان کرد: باید برای این روز مهم انواع ظرفیت های توسعه گردشگری در استان فعال و بیش از پیش با اجرای برنامه های متنوع به آن توجه شود.

وی به برنامه های ارائه شده در زمینه گردشگری استان اشاره و گفت: تمامی این برنامه ها در ابعاد مختلف فرصت های خوبی برای توسعه گردشگری هستند اما این کارها باید بر اساس ظرفیت های تمدنی استان اجرایی شوند و دستگاه ها موظف هستند که نسبت به اجرای زیرساخت ها برای کمک به بخش گردشگری تلاش خود را بکار گیرند.

وی از برگزاری نشست با وزرای راه و شهرسازی و نیرو در هفته آینده به منظور کمک به توسعه زیرساخت ها در استان و اجرای طرح های گردشگری در استان خبر داد.

صحرایی با بیان اینکه برای توسعه بخش گردشگری و اجرای طرح های گردشگر محور باید به مؤلفه های در نظر گرفته شده برسیم، گفت: برای توسعه این بخش باید همه ظرفیت ها و امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه گردشگری باید نمایان گر سرمایه تمدنی کرمانشاه باشد

طرح های توسعه گردشگری باید نمایان گر سرمایه تمدنی کرمانشاه باشد