مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-16سياسي

700 واحد مسکن برای اقشار نیازمند در شادگان ساخته می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 700 واحد مسکونی برای افراد نیازمند در شادگان که در خانه های نا ایمن زندگی می کنند ساخته خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 700 واحد مسکونی برای افراد نیازمند در شادگان که در خانه های نا ایمن زندگی می کنند ساخته خواهد شد.

اکبر نیکزاد امروز، 27 بهمن ماه در حاشیه بازدید از شهرستان شادگان اظهار کرد: با پیگیری های نماینده این شهرستان و فرماندار امروز از نقاط روستایی و حاشیه ای این شهرستان بازدید و بررسی های لازم انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز دو مصوبه اصلی برای شهرستان شادگان داشتیم، افزود: سفر امروز همچنین مصوبه های دیگری نیز داشت که باید مورد پیگیری قرار بگیرند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به یک مصوبه اصلی گفت: طرح هادی حدود 70 روستای شادگان نیاز به بازنگری دارد که قرار است بازنگری همه طرح های هادی این روستاها با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام شود.

نیکزاد عنوان کرد: در بحث مسکن بررسی های لازم به عمل آمد و مقرر شد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و یکسری خانواده های بد مسکن که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند تفاهم ای برای ساخت حدود 700 واحد منعقد و عملیات اجرایی این واحدها آغاز شود تا واحدهای مسکونی غیرمقاوم این افراد تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 واحد مسکن برای اقشار نیازمند در شادگان ساخته می شود

700 واحد مسکن برای اقشار نیازمند در شادگان ساخته می شود