مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-16سياسي

در آینده نزدیک پزشکی خانواده شهری در کشور اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی در حاشیه نشست مشترک احمد المنظری، مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با معاونان بهداشت، - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر پزشکی خانواده در روستا ها و شهر های کمتر از 20 هزار نفر در حال اجرا است و پزشکی خانواده شهری در کشور در آینده نزدیک اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی در حاشیه نشست مشترک احمد المنظری، مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با معاونان بهداشت، درمان و آموزش و مدیران سازمان های تابعه وزارت بهداشت، اظهار داشت: نشست بسیار خوبی بود و این فرصت به وجود آمد که جلسه ای با المنظری، مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت داشته باشیم و در این نشست، موضوعات مختلفی از جمله اجرای پزشکی خانواده و پوشش همگانی برای همه مطرح شد.

وی گفت: در مورد وضعیت موجود شبکه بهداشت و کل خدماتی که در حوزه بهداشت ارائه می شود و همچنین اجرای پزشکی خانواده شهری در آینده نزدیک در کشور، مواردی را مطرح کردم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت مناسب شاخص های سلامت ایران در منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، نقش شبکه بهداشت و درمان و نیرو های حوزه سلامت را در این موفقیت ها، ارزشمند دانست و گفت: تقویت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده نزدیک پزشکی خانواده شهری در کشور اجرایی می شود

در آینده نزدیک پزشکی خانواده شهری در کشور اجرایی می شود