مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-16سياسي

پاسخ عضو شورای شهر تهران به انتقاد سخنگوی ستاد زاکانی در انتخابات


«وقتی نماینده مجلس به جای پرداختن به اولویت های مردم، دلواپسِ نتایجِ انتخاباتِ 1402 بوده و درحال مداخله هدفمند در انتصابات شهرداری است، - امانی عضو شورای شهر تهران نوشت: وقتی نماینده مجلس به جای پرداختن به اولویت های مردم، دلواپسِ نتایجِ انتخاباتِ 1402 بوده و درحال مداخله هدفمند در انتصابات شهرداری است، باید هم از بیانِ درد و رنجِ فزایندهِ مردم، توسط نماینده واقعی شهروندان تهران برآشوبد و به او حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در توییتی به انتقاد اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس و سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 پاسخ داد.

امانی نوشت: وقتی نماینده مجلس به جای پرداختن به اولویت های مردم، دلواپسِ نتایجِ انتخاباتِ 1402 بوده و درحال مداخله هدفمند در انتصابات شهرداری است، باید هم از بیانِ درد و رنجِ فزایندهِ مردم، توسط نماینده واقعی شهروندان تهران برآشوبد و به او حمله کند.

روز گذشته مالک شریعتی با اشاره به انتقاد امانی از مدیریت علیرضا زاکانی شهردار تهران در روز برفی پایتخت نوشته بود: وقتی اصلاح طلبان هم با دیدن حجم کار جهادی کارگران زحمتکش شهرداری تهران در یکی از سنگین ترین برف های سال های اخیر، به تحسین و انصاف روی می آورند، باعث تاسف است عضو شورای شهر که باید حامی تلاش کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عضو شورای شهر تهران به انتقاد سخنگوی ستاد زاکانی در انتخابات

پاسخ عضو شورای شهر تهران به انتقاد سخنگوی ستاد زاکانی در انتخابات