مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-16اقتصادي

قوانین را به نفع تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تفسیر کنیم


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها شایسته است قوانین را به نفع سرمایه گذاران و تولیدکنندگان تفسیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه سرعت و با بررسی تک تک پرونده ها زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم سبک را فراهم کرد، بانک های عامل نیز باید از فرصت پیش آمده برای عفو و بخشش بدهی گذشته و معوقات اقدام کرده و تفسیر قوانین را به نفع سرمایه گذاران و بدهکاران انجام دهد.

طباطبایی افزود: حتی در بحث برگرداندن واحدهای مسکونی تملک شده از سوی بانک ها با راهکار ارائه شده، انتظار می رود بانک های عامل اقدامات مناسب و به نفع بدهکاران را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند برخی از افراد به دنبال سرمایه گذاری نبوده و تنها با دریافت تسهیلات خود را بدهکار می کنند اما بانک ها با شناسایی سرمایه گذاران واقعی می توانند پشتیبانی و حمایت لازم را از آنها انجام دهند.

طباطبایی توجه به تجارت بین المللی آب مجازی را با تولید محصولات متنوع در دشت مغان یادآور شد و اضافه کرد: به دلیل ویژگی خاص آب، خاک و هوای مطبوع اردبیل، کشاورزی در این استان از ارزش افزوده بسیار بالایی برخوردار بوده که شایسته است در کنار تولید محصولات با کیفیت بالا، صنایع تبدیلی و فرآوری نیز راه اندازی شود تا ما بتوانیم از این محل به درآمد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین را به نفع تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تفسیر کنیم

قوانین را به نفع تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تفسیر کنیم