مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-16سياسي

امامان محله خود درگیر مشکلات فراوانی هستند


اولین نشست «امامان شهید حرم رضوی» با هدف تکریم امامان محله شاخص کشور و هم آهنگی شبکه امامان محله در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

- اولین نشست امامان شهید حرم رضوی با هدف تکریم امامان محله شاخص کشور و هم آهنگی شبکه امامان محله در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین نشست امامان شهید حرم رضوی با هدف تکریم امامان محله شاخص کشور و هم آهنگی شبکه امامان محله از 26 بهمن ماه در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است.

نخستین روز از این نشست در سالن آمفی تئاتر مجتمع ولایت مشهد و با حضور 50 نفر از امامان شاخص کشور و خانواده های آنها برگزار شد؛ این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به آیه شریفه مَا أَصَابَکَ مِنْ حَسَنَهٍ فَمِنَ اللَّهِ.

وَمَا أَصَابَکَ مِنْ سَیِّئَهٍ فَمِنْ نَفْسِکَ ۚ وَأَرْسَلْنَاکَ لِلنَّاسِ رَسُولًا گفت: منظور از نفسک، نفس جامعه است؛ علامه طباطبایی در این زمینه می فرماید: نفس نبی و امام جامعه به توسعه ای دست پیدا می کند که نفس جامعه با نفس امام معنا پیدا می کند.

وی به نقش مسجد در تمدن سازی پرداخت و گفت: در این 30 سال رقبای زیادی برای مسجد تراشیدند، در حالی که مسجد هم مدرسه است و هم دانشگاه، هم مرکز تفکر و تأمل است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامان محله خود درگیر مشکلات فراوانی هستند

امامان محله خود درگیر مشکلات فراوانی هستند