مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-16حوادث

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد


فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از تخریب ساخت و سازهای میلیاردی غیرمجاز در زمین های کشاورزی به وسعت 9 هزار و 800 متر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از تخریب ساخت و سازهای میلیاردی غیرمجاز در زمین های کشاورزی به وسعت 9 هزار و 800 متر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، محمود حسین زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی و احداث بنا در بخشی از اراضی کشاورزی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری عوامل جهادکشاورزی، بناهای احداثی ایجاد شده در اطراف این زمین ها تخریب و اراضی کشاورزی که به صورت غیر قانونی توسط متهمان تصرف شده بود رهاسازی شد.

حسین زاده ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 196 میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست؛ هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ضارب محیط بان پارک ملی نکا فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز از دستگیری ضارب محیط بان پارک ملی پابند نکا در کمتر از 5 ساعت توسط ماموران پاسگاه انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد