مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-16سياسي

آیین سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) در بوشهر برگزار شد


مراسم سوگواری شهادت امام کاظم (ع) از سوی هیئت مذهبی امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در بوشهر برگزار شد.

- بوشهر- مراسم سوگواری شهادت امام کاظم (ع) از سوی هیئت مذهبی امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در بوشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم سوگواری و سینه زنی و نوحه خوانی به مناسبت سالروز شهادت هفتمین رهبر و پیشوای شیعیان حضرت موسی کاظم (ع) با تلاوت علیرضا بادره، قاری دانشجو و از سوی هیئت مذهبی امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در محل مجتمع فرهنگی و مذهبی امیرالمؤمنین (ع) محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر عصر پنج شنبه در این مراسم عزاداری، با اشاره به اینکه امام موسی بن جعفر (ع) در آن دوران با خبیث ترین و ظالم ترین خلفای حکومت های ضد دین و طاغوتی تاریخ روبرو بود، اظهار کرد: خلفای طاغوتی معرفت نسبت به این خاندان و عترت آل مصطفی (ص) نداشتند و این دشمنان خبیث نزدیک به 14 سال حضرت امام موسی کاظم (ع) را در زندان های مختلف و شهر به شهر تبعید می کردند و این امام همام حتی در شهر مدینه نیز مظلوم واقع شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) در بوشهر برگزار شد

آیین سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) در بوشهر برگزار شد