مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-16ورزشي

مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس در رامسر آغاز شد


مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس با حضور 500 ورزشکار از ایران و حدود 15 کشور دنیا به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر آغاز شد.

- ایسنا/مازندران مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس با حضور 500 ورزشکار از ایران و حدود 15 کشور دنیا به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر آغاز شد.

از مجموع ورزشکاران شرکت کننده حدود 100 ورزشکار از 15 کشور اروپایی و آسیایی در دو بخش زنان و مردان به همراه حدود 400 ورزشکار ایرانی با هم رقابت می کنند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران امروز در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایسنا، گفت: این مسابقات در رشته های مختلف مچ اندازی، قوی ترین مردان، فیتنس، پرورش اندام تا 29 بهمن در چهار سالن ورزشی شهرستان رامسر به صورت همزمان برگزار می شود.

عبدالمهدی نصیرزاده افزود: مسابقات بخش مردان در رشته های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در 2 رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام نیز به رامسر سفر کرده و از نزدیک برگزاری این مسابقات بین المللی را زیرنظر و ارزیابی دارد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، برگزاری این مسابقات به میزبانی کشورمان را یک فرصت مهم و ارزشمند در سطح این رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس در رامسر آغاز شد

مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس در رامسر آغاز شد