مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-16سياسي

تعدادی ماشین آلات راهداری برای چهارمحال و بختیاری خریداری می شود


وزیر کشور با اشاره به اینکه شهرستان کوهرنگ به ماشین آلات بیش تر برای تسریع در برف روبی تجهیز خواهد شد، گفت: تعدادی ماشین آلات راهداری نیز برای این استان خریداری می شود تا مشکل کمبود تجهیزات تا حدودی رفع شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر کشور با اشاره به اینکه شهرستان کوهرنگ به ماشین آلات بیش تر برای تسریع در برف روبی تجهیز خواهد شد، گفت: تعدادی ماشین آلات راهداری نیز برای این استان خریداری می شود تا مشکل کمبود تجهیزات تا حدودی رفع شود.

احمد وحیدی 27 بهمن ماه در جلسه مدیریت بحران کوهرنگ با بیان اینکه فرماندار شهرستان کوهرنگ در اسرع وقت منازل آسیب دیده از بارش سنگین برف را شناسایی کند، اظهار کرد: بنده از طرف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) وعده می دهم که به این خانوارها کمک کنند.

وزیر کشور افزود: برف روبی پشت بام منازل برای جلوگیری از تخریب منازل، پاکسازی معابر از برف، رسیدگی به منازل حادثه دیده و دچار آبگرفتگی، رساندن آذوقه به خانوارهای نیازمند و رسیدگی به بیماران و مادران باردار باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه ماشین آلات سپاه برای تسریع در روند خدمات رسانی به سرعت ساماندهی شود، گفت: نزول برف نعمت بزرگی محسوب می شود و قطعا دشواری هایی را نیز برای مردم ایجاد کرده است، مردم ولایتمدار این منطقه سختی را تحمل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی ماشین آلات راهداری برای چهارمحال و بختیاری خریداری می شود

تعدادی ماشین آلات راهداری برای چهارمحال و بختیاری خریداری می شود