مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-16اقتصادي

اختصاص اراضی مازاد صندوق بازنشستگی برای ساخت مسکن بازنشستگان


صندوق بازنشستگی کشوری متعهد شد اراضی و املاک تحت مالکیت خود که قابلیت ساخت و ساز دارد را برای احداث مسکن بازنشستگان کشوری و لشکری معرفی کند.

- صندوق بازنشستگی کشوری متعهد شد اراضی و املاک تحت مالکیت خود که قابلیت ساخت و ساز دارد را برای احداث مسکن بازنشستگان کشوری و لشکری معرفی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای توافقی که بین سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق بازنشستگی کشور انجام شد، صندوق بازنشستگی، فهرست متقاضیان بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری با تعیین اولویت بندی گروه های هدف ارائه و سازمان ملی زمین و مسکن برنامه ریزی لازم بر اساس آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را انجام خواهد داد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه بر اساس قانون جهش تولید و عرضه مسکن و ظرفیت های موجود در سازمان ملی زمین و مسکن منعقد شده است.

ارسلان مالکی با بیان اینکه مقرر شده در اجرای این تفاهم نامه از تمامی ظرفیت ها و امکانات طرفین استفاده شود، افزود: بر اساس این تفاهم نامه صندوق بازنشستگی کشوری متعهد شد اراضی و املاک تحت مالکیت خود که قابلیت ساخت و ساز مسکن دارد را برای این امر معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اراضی مازاد صندوق بازنشستگی برای ساخت مسکن بازنشستگان

اختصاص اراضی مازاد صندوق بازنشستگی برای ساخت مسکن بازنشستگان