مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-16سياسي

تایید مذاکرات نتیجه بخش ایران و آمریکا


سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ادعای یک رسانه آمریکایی مبنی بر مذاکرات غیرمستقیم این کشور با ایران درباره تبادل زندانیان و آزادسازی اموال مسدود شده ایران را رد نکرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از نورنیوز؛ رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در توییتر نوشت: سخنگوی واخ(وزارت خارجه) آمریکا به شکل ضمنی گزارش ان بی سی درباره مذاکره برای زندانیان این کشور و اموال مسدود شده ایران را تایید کرد.

با درخواست واشینگتن موموافقت تهران ، مذاکرات غیرمستقیم و نتیجه بخش انجام شده اما نهایی شدن توافقات در حال مذاکره نیازمند صداقت و عدم سیاسی کاری آن هاست.

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ادعای یک رسانه آمریکایی مبنی بر مذاکرات غیرمستقیم این کشور با ایران درباره تبادل زندانیان و آزادسازی اموال مسدود شده ایران را رد نکرد و گفت که واشنگتن همواره برای آزادی شهروندان خود تلاش می کند.

 ند پرایس، سخگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره سفر راب مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران به عمان گفت: وی در دیدارهای خود در عمان در مورد مسائل مربوط به ایران گفت وگو کرده است.

همان طور که می دانید راب مالی فرستاده ویژه برای ایران است؛ بنابراین می توانید تصور کنید که تمام تعاملات او در درجه اول بر روی ایران متمرکز خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید مذاکرات نتیجه بخش ایران و آمریکا

تایید مذاکرات نتیجه بخش ایران و آمریکا