مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-16پزشكي

لزوم حمایت سازمان بهداشت جهانی از ایران برای ارائه خدمات سلامت محور به اتباع خارجی


سازمان بهداشت جهانی حمایت های لازم را برای پوشش خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع خارجی که قانونی و غیر قانونی به ایران سفر می کنند، - معاون درمان وزارت بهداشت گفت: سازمان بهداشت جهانی حمایت های لازم را برای پوشش خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع خارجی که قانونی و غیر قانونی به ایران سفر می کنند، انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سعید کریمی در نشست مشترک دکتر احمد المنظری - مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت - با معاونان بهداشت، درمان و آموزش و مدیران سازمان های تابعه وزارت بهداشت به ارائه گزارشی از خدمات درمانی به مردم پرداخت و اظهارکرد: در ایران 150 هزار تخت بیمارستانی در 1060 بیمارستان دایر است که 50 درصد خدمات به صورت خصوصی و 50 درصد خدمات به صورت دولتی ارائه می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: 70 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی ما مشغول ارائه خدمات به مردم ایران هستند.

کریمی با بیان اینکه 96 درصد مردم ایران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند، گفت: مردم ایران در سه بیمه پایه یعنی بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح خدمات دریافت می کنند.

وی به ساختار و مصوبات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به عنوان یک مجمع بین بخشی در ایران اشاره و تصریح کرد: رییس این شورا رییس جمهوری است و درباره مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت سازمان بهداشت جهانی از ایران برای ارائه خدمات سلامت محور به اتباع خارجی

لزوم حمایت سازمان بهداشت جهانی از ایران برای ارائه خدمات سلامت محور به اتباع خارجی