مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:062023-02-16اقتصادي

خسارت برف به 40 دامداری در چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در زنجیره خدمات رسانی مشکل نداریم، گفت: با توجه به شرایط خاص در کوهرنگ در بارش های اخیر 2 دستگاه لودر از جهاد کشاورزی به منطقه اعزام شده تا ورودی مرغداری ها، دامداری ها و نانوایی ها را برف روبی کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در این بارش ها 40 واحد دامداری،2 واحد گلخانه، 4 واحد مرغداری و 2 واحد شیلات دچار آسیب شده اند که مجموع خسارات جمع بندی و به مدیریت بحران استان اعلام می شود.

وی به ذخایر استانی مرغ اشاره کرد و ادامه داد: شب گذشته بعد از 3 روز تعطیلی بیش از 60 هزار قطعه مرغ کشتار شد و 156 تن مرغ زنده و 113 تن مرغ گرم برای امروز تحویل بازار و توزیع آن از صبح آغاز شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: مصرف معمول استان به صورت روزانه 60 تا 70 تن مرغ است که با کشتارهای انجام شده نیاز 2 روزه استان مرتفع شده و با مراقبت های لازم نیاز روزهای آتی نیز تامین می شود.

ذخیره مرغ منجمد در استان بیش از 500 تن است وی ادامه داد: ذخیره مرغ منجمد در استان بیش از 500 تن است، همچنین ذخیره گوشت منجمد در وضعیت خوبی است و تا کنون بیش از 230 تن توزیع شده و برای توزیع گوشت قرمز منجمد تا پایان سال نگرانی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت برف به 40 دامداری در چهارمحال و بختیاری

خسارت برف به 40 دامداری در چهارمحال و بختیاری