مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-16اجتماعي

پسماند باید به ارزش افزوده تبدیل شود


سایت پسماند «محمدآباد» در قزوین 2 فاز پردازش پسماند دارد که شرایط آن مناسب است؛ اما باید پسماند به ارزش افزوده تبدیل شود و در این خصوص الگوهای خوبی در کشور وجود دارد.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: سایت پسماند محمدآباد در قزوین 2 فاز پردازش پسماند دارد که شرایط آن مناسب است؛ اما باید پسماند به ارزش افزوده تبدیل شود و در این خصوص الگوهای خوبی در کشور وجود دارد.

علی سلاجقه امروز 27 بهمن 1401 در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز کنترل و پایش محیط زیست استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این که امروزه آلودگی هوا فقط مختص یک شهر نیست و شهرهای بسیاری در کشور درگیر موضوع آلودگی هوا هستند نشان می دهد که متأسفانه با طبیعت خوب برخورد نشده است و لازم است از ظرفیت های دشت قزوین استفاده شود.

وی افزود: قزوین ظرفیت خوبی در حوزه محیط زیست دارد اما با توجه به اینکه در یک دالان باد قرار گرفته تمام آلاینده های صنعتی و ریزگردها را در منطقه منتشر کرده و بیش از 40 درصد جمعیت کشور به خصوص استان های البرز و تهران را تحت تأثیر قرار می دهد.

این مسئول عنوان کرد: طبق قانون نباید در شعاع 120 کیلومتری پایتخت، صنایع آلاینده ای احداث شود اما متأسفانه اصلی ترین صنایع در این شعاع شکل گرفته اند که نتایج این موضوع از قزوین تا شرق تهران دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند باید به ارزش افزوده تبدیل شود

پسماند باید به ارزش افزوده تبدیل شود