مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-16اجتماعي

نیروگاه شهید رجایی در آلودگی محیط زیست نقش زیادی دارد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه نیروگاه شهید رجایی در آلودگی محیط زیست نقش زیادی دارد از تلاش برای رفع ساختار نیروگاه در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز کنترل و پایش محیط زیست استان قزوین که ظهر پنج شنبه انجام شد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بحث آلودگی هوا برای کشور متمرکز به یک مکان خاص نیست و در شهرستان هایی همچون برخی مناطق یزد که در کویر قرار دارد نیز شاخص آلایندگی بالا است و علت آن به برخورد نادرست ما با طبیعت برمی گردد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: استان قزوین پایه کشاورزی داشته و صنعتی است و اگر دشت قزوین به خوبی مدیریت شود می تواند جمعیت نیمی از کشور را تغذیه کند.

وی افزود: استان قزوین پتانسیل ها و داشته های زیادی دارد و در بحث محیط زیست این استان در دالان باد قرار گرفته و با توجه به اینکه تمام آلاینده های صنعتی و ریزگردها را در منطقه منتشر کرده، بیش از 40 درصد جمعیت کشور به خصوص استان های البرز و تهران را تحت تأثیر قرار داده است.

این مسئول عنوان کرد: طبق قانون نباید در شعاع 120 کیلومتری پایتخت صنایع آلاینده ای احداث شود اما متأسفانه اصلی ترین صنایع در این شعاع شکل گرفته اند که نتایج این موضوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه شهید رجایی در آلودگی محیط زیست نقش زیادی دارد

نیروگاه شهید رجایی در آلودگی محیط زیست نقش زیادی دارد