مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:362023-02-16اقتصادي

رسیدگی به 2 هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی در گنبدکاووس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس اسماعیل روان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: از ابتدای سال تا امروز 27 بهمن ماه تعداد 2 هزارو 327 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی به ارزش 527 میلیارد و 14 میلیون ریال مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه کالا و خدمات تعداد یکهزارو 332 فقره پرونده تخلف به ارزش 105 میلیارد و 423 میلیون ریال، در حوزه قاچاق کالا تعداد 344 فقره پرونده تخلف به ارزش 420 میلیارد و 241 میلیون ریال و در حوزه بهداشت و دارو درمان تعداد 651 فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 350 میلیون ریال مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد:در آستانه سال جدید طی بخشنامه ارسالی، طرح نطارتی و کشیک نوروزی از تاریخ 14 اسفندماه امسال تا تاریخ چهارم اردیبهشت سال اینده در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در دستورالعمل های جدید ارسالی مجازات پرونده های تخلف بصورت جدی و سختگیرانه اجرا می شود و نیاز است اتاق اصناف و اداره صمت بازاریان را در جریان این دستورالعمل قرار دهند.

روان گفت: عدم برچسب اتیکت بر روی کالاهای عرضه شده، عدم صدور فاکتور و عدم ارائه فاکتور در زمان خرید هر یک به مبلغ 10 میلیون تومان جریمه خواهد بود و در این راستا هیچ گونه تخفیف یا تقسیط برای واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 2 هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی در گنبدکاووس

رسیدگی به 2 هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی در گنبدکاووس