مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-16اقتصادي

پروازهای مستقیم بین کیش و سمنان برقرار می شود


بر اساس تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و سازمان منطقه آزاد کیش، پروازهای مستقیم بین کیش و سمنان برقرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در نشست با معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و سازمان منطقه آزاد کیش، پروازهای مستقیم بین کیش و سمنان برقرار می شود که در تبادل گردشگری و سرمایه گذار تأثیرگذار است.

وی افزود: سمنان، ششمین استان پهناور کشور بوده و دارای جاذبه های بسیار فراوان شامل جنگل، کویر، بناهای تاریخی و .

است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به حضور گردشگران خارجی در جزیره کیش گفت: معرفی استان سمنان در این جزیره و راه اندازی پروازهای مستقیم در رونق گردشگری و رشد اقتصادی مؤثر است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: ارائه فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و تبادل سرمایه گذاران که قصد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را دارند، در جذب حداکثری گردشگر در جزیره کیش تأثیرگذار است.

مرتضی رمضانی افزود: بر اساس نشست های قبلی با اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان، مقرر شد برای بررسی بهتر موضوعات حوزه گردشگری تفاهم نامه ای منع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای مستقیم بین کیش و سمنان برقرار می شود

پروازهای مستقیم بین کیش و سمنان برقرار می شود