مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-16حوادث

کشف لوازم قاچاق نگهداری از حیوانات به ارزش 8 میلیارد در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 3 هزار و 757 قلم محصولات خارجی قاچاق نگهداری از حیوانات تزیینی به ارزش 80 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غربی و غرب زدگی و تهاجم فرهنگی دشمن در خصوص نگهداری از سگ های تزیینی و سگ گردانی و با توجه به خطرات ناشی از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و همچنین گلایه ها و اعتراضات مردمی در این رابطه، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای طرح جمع آوری محصولات نگهداری از سگ های تزیینی در پت شاپ ها و فروشگاه های عرضه این محصولات در سطح شهرستان قزوین از چندین واحد صنفی توسط مأموران این پلیس، بازرسی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از این واحدهای صنفی، 3 هزار و 757 قلم انواع محصولات خارجی قاچاق نگهداری از حیوانات تزیینی و پنج هزار و 329 قلم داروی انسانی که برای این حیوانات استفاده می شود کشف و ضبط شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از  80 میلیارد ریال اعلام کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم قاچاق نگهداری از حیوانات به ارزش 8 میلیارد در قزوین

کشف لوازم قاچاق نگهداری از حیوانات به ارزش 8 میلیارد در قزوین