مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-16سياسي

لباس طلبه بیانگر رسالت نبوی است که بر عهده دارد


پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه امروز با حضور رییس قوه قضاییه و رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

- پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه امروز با حضور رییس قوه قضاییه و رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه ای رییس قوه قضاییه و حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمد قمی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: یک سوالی مطرح است مبنی بر اینکه پروردگار برای تبیین کلمه حق و هدایت بشر و اقامه آن روی یک خانواده حساب ویژه باز می کند و آن به عنوان اهل البیت یاد می کند و سخن می گوید.

کتاب نورانی قرآن کریم را که به عنوان کتاب هدایت محسوب می شود به معیت پیامبر اکرم (ص) برای هدایت می فرستد و ایشان برای هدایت بشر کافی بود اما در مقام تبیین باید حضرت خدیجه (س) نیز کمک حال حضرت باشند، یا حضرت فاطمه (س) یاری گر حضرت امیر (ع) باشند و…؛ بنابراین ماجرای کلمه حق به عهده خانواده ای است که اهل البیت هستند و این جای بسی تأمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس طلبه بیانگر رسالت نبوی است که بر عهده دارد

لباس طلبه بیانگر رسالت نبوی است که بر عهده دارد