مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-16پزشكي

107 بیماری صعب العلاج تحت پوشش صندوق بیمه سلامت قرار دارند


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه 107 بیماری صعب العلاج را تحت پوشش بیمه قرار داده ایم، گفت: هر ساله تلاش می کنیم علاوه بر افزایش پوشش جمعیتی، - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه 107 بیماری صعب العلاج را تحت پوشش بیمه قرار داده ایم، گفت: هر ساله تلاش می کنیم علاوه بر افزایش پوشش جمعیتی، پوشش خدمات را نیز بیشتر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد مهدی ناصحی در نشست مشترک دکتر احمد المنظری - مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت - با معاونان وزارت بهداشت و روسای سازمان های تابعه این وزارتخانه اظهارکرد: سازمان بیمه سلامت کشور یکی از مجموعه های وزارت بهداشت است و بر اساس شاخص های احصا شده، پوشش مناسبی را در خدمات دولتی فراهم می کند.

ناصحی خاطرنشان کرد: هر ساله به دنبال این هستیم که علاوه بر افزایش پوشش جمعیتی، پوشش خدمات را نیز بیشتر کنیم.

وی به صندوق های مهم بیمه ای در سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: 20 میلیون نفر در روستاها تحت پوشش صندوق بیمه سلامت ایرانیان هستند و کارکنان دولت هم تحت پوشش این صندوق بوده و عمده هزینه ها را دولت پرداخت می کند.

ناصحی با اشاره به حضور اتباع خارجی در ایران و استفاده آنان از خدمات بهداشتی و درمانی گفت: از 6 میلیون اتباع خارجی فقط دو درصد از آنان تحت پوشش کمیساریای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 بیماری صعب العلاج تحت پوشش صندوق بیمه سلامت قرار دارند

107 بیماری صعب العلاج تحت پوشش صندوق بیمه سلامت قرار دارند