مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-16اقتصادي

ورود دانش بنیان ها برای نجات دشت قزوین ضروری است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نجات آب دشت قزوین برای ما اهمیت زیادی دارد و ما از طرح های این عرصه استقبال می کنیم و ورود دانش بنیان ها به این حوزه را ضرورت استان می دانیم.

- ایسنا/قزوین سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نجات آب دشت قزوین برای ما اهمیت زیادی دارد و ما از طرح های این عرصه استقبال می کنیم و ورود دانش بنیان ها به این حوزه را ضرورت استان می دانیم.

همچنین در تلاشیم تا با کمک دانش بنیان ها، ضمن توسعه کشت های الگویی و کم آب بر برای افزایش بهره وری هم اقدام کنیم.

محمدحسین عطایی روز پنجشنبه 27 بهمن 1401 در رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به روستاها با عنوان روستا نوفن اظهار کرد: دشت قزوین بهترین مکان برای ورود شرکت های دانش بنیان و فنآور برای اجرای طرح های نوین و هوشمندسازی است.

وی بابیان اینکه، باور داریم دشت قزوین بهترین ظرفیت را برای ورود شرکت های دانش بنیان دارد، گفت: از تمامی شرکت های نوپا و فناور برای کمک به دشت قزوین دعوت می کنیم.

همچنین به نظر می رسد طرح های نخبگانی شرکت های دانش بنیان با کمک مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

این مسئول عنوان کرد: جهاد کشاورزی در برخی حوزه های دانش بنیانی ازجمله آبیاری هوشمند و تجمیع اراضی عملکرد مطلوبی داشته است؛ و توسعه جدی این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش بنیان ها برای نجات دشت قزوین ضروری است

ورود دانش بنیان ها برای نجات دشت قزوین ضروری است