مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-16پزشكي

ارائه خدمات دارویی هلال احمر اردبیل به 61 هزار بیمار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات دارویی داروخانه های این جمعیت به 61 هزار و 774 بیمار در 11 ماه گذشته سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید قویدل پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از داروخانه های هلال احمر استان با اشاره به عملکرد این داروخانه ها، اظهار کرد: داروخانه های هلال احمر استان اردبیل در 11 ماهه گذشته سال جاری به 61 هزار و 774 نفر بیمار خدمات دارویی ارائه کرده است.

وی افزود: از این تعداد 53 هزار و 475 نفر بیماران بیمه ای و خاص و هشت هزار و 299 نفر نیز مراجعه کننده آزاد بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به فعالی بودن داروخانه جمعیت هلال احمر در اردبیل و خلخال اشاره کرد و گفت: این داروخانه سال 1373 به منظور تهیه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج، بیماران پیوندی، دیالیزی، سرطانی، شیمی درمانی، MS، بیماری های نادر و متابولیکی راه اندازی شده است.

قویدل خاطرنشان کرد: این داروخانه ها علاوه بر حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل سایر خدمات درمانی از جمله دندانپزشکی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی به مراجعه کنندگان ارائه می دهد و همچنین علاوه بر تأمین داروهای بیماران خاص داروهای مورد نیاز و کمیاب سایر بیماران را نیز تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دارویی هلال احمر اردبیل به 61 هزار بیمار

ارائه خدمات دارویی هلال احمر اردبیل به 61 هزار بیمار