مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-16اقتصادي

اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان در مرکزی راه اندازی می شود


تفاهم نامه راه اندازی اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان شهرستان اراک به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاری های نوپا در زمینه فناوری های نرم و صنایع خلاق ویژه بانوان و خانواده ها در شهرستان اراک، تفاهم نامه راه اندازی اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان شهرستان اراک با دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی منعقد شد.

محمدعلی داستان، رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار کرد: خانه خلاق، همان گونه که از نام آن پیدا است، خانه و پلتفرمی برای استقرار و رشد هسته های فناور حوزه های صنایع فرهنگی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، استارت آپ ها و شرکت های خلاق مرتبط با فناوری های نرم و هویت ساز است.

وی افزود: کمک به رشد و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات، تسهیل گری پذیرش، جذب هسته ها و شرکت های هنر بنیان و خلاق، تبادل فرصت های تجاری سازی و ارائه خدمات حمایتی از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

رییس پارک علم و فناوری گفت: خانه های خلاق و نوآوری به عنوان پلتفرم و یکی از هسته های مهم در جهت تسهیل فرایند تجاری سازی ایده و طرح های خلاقانه و نوآورانه، ارائه راه حل های فناورانه و نوآورانه در عرصه صنایع فرهنگی و خلاق و همچنین شبکه سازی فعالان زیست بوم اقتصاد خلاق و صنایع فرهنگی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان در مرکزی راه اندازی می شود

اولین مرکز نوآوری و خانه خلاق بانوان در مرکزی راه اندازی می شود