مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:172023-02-16اقتصادي

ثبت 2870 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل 2 هزار و 870 فقره پرونده تخلف صنفی در این استان طی 10 ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار این استان اظهار کرد: طی 10 ماه ابتدایی امسال با انجام بیش از 47 هزار مورد بازرسی که از واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی در استان صورت گرفت، بالغ بر 2 هزار و 870 فقره پرونده تخلف کشف شده است.

وی بیان کرد: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب گشت های مشترک با دستگاه های ذی ربط صورت گرفت، تعداد سه هزار و 174 مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تخلفات کشف شده ازجمله گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ نامه، ارائه نکردن فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق و .

به ارزش ریالی بالغ بر 2 هزار و 264 میلیارد ریال کشف و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2870 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

ثبت 2870 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان