مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-16اقتصادي

10 درصد اماکن خلخال برای تردد معلولان مناسب سازی شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: تنها 10 درصد ساختمان ها و اماکن عمومی خلخال برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان صادقی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد مناسب سازی اماکن برای دسترسی معلولان خلخال با انتقاد از عدم مناسب سازی اماکن خلخال برای تردد معلولین اظهار کرد: تنها 10 درصد ساختمان ها و اماکن عمومی خلخال برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار معلول جسمی و حرکتی خلخال زندگی می کنند، گفت: بر اساس مصوبات دولت طرح مناسب سازی باید در تمام پروژه های نوسازی، بهسازی و بازسازی اماکن دولتی و عمومی لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خلخال بیان کرد: اداره بهزیستی خلخال به عنوان دبیرخانه ستاد پیگیری مناسب سازی، پیگیری های لازم را انجام می دهد که لازم است شهرداری هر شهر نیز باید در صدور پروانه ساخت و یا مجوز پایان کار نظر موافق و یا مخالف بهزیستی در زمینه رعایت طرح مناسب سازی در پروژه های عمرانی عمومی را لحاظ کند.

صادقی عدم برخورداری ساختمان های اداری از رمپ برای تردد ویلچر عمده ترین مشکل معلولان در خلخال است، ادامه داد: تمامی ادارات و بانک های موجود خلخال در سریع ترین زمان طرح مناسب سازی را جهت تسهیل در تردد معلولین به ادارات و بانک ها باید اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد اماکن خلخال برای تردد معلولان مناسب سازی شده است

10 درصد اماکن خلخال برای تردد معلولان مناسب سازی شده است