مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-16اقتصادي

پروازهای تاخیری رکورد زد؛ میانگین تاخیر: 100 دقیقه!


46 درصد از پروازهای برنامه ای ایرلاین های داخلی، در دی ماه سال جاری، تأخیر داشتند و متوسط زمان تأخیر این پروازها هم 100 دقیقه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: بر اساس گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه های تحت نظارت یا مالکیت این شرکت در دی ماه 1401 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست سه درصد کاهش داشته، در اعزام و پذیرش مسافر بدون تغییر مانده و در ارسال و پذیرش بار و پست سه درصد افزایش داشته است.

پروازهای داخلی در نشست و برخاست سه درصد کاهش داشته در اعزام و پذیرش مسافر بدون تغییرمانده و در ارسال و پذیرش بار و پست پنج درصد افزایش داشته است.

پروازهای بین المللی در نشست و برخاست هشت درصد افزایش داشته، اعزام و پذیرش مسافر بدون تغییر مانده و ارسال و پذیرش بار و پست 10 درصد کاهش داشته است.

کاهش تعداد مسافران پروازهای داخلی در دی ماه 1401 کل پروازهای فرودگاه های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در دی ماه 1401 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست سه درصد و در اعزام و پذیرش مسافر دو درصد کاهش و در ارسال و پذیرش بار و پست دو درصد افزایش داشته است.

در این مدت، پروازهای داخلی در نشست و برخاست سه درصد و در اعزام و پذیرش مسافر دو درصد کاهش و در ارسال و پذیرش بار و پست سه درصد افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای تاخیری رکورد زد؛ میانگین تاخیر: 100 دقیقه!

پروازهای تاخیری رکورد زد؛ میانگین تاخیر: 100 دقیقه!