مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-16حوادث

فرمانده انتظامی استان کشفیات و دستگیری های اخیر در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 150 سارق و مالخر بدنبال اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان و مالخران طی 48 ساعت گذشته در این استان دستگیر شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 150 سارق و مالخر بدنبال اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان و مالخران طی 48 ساعت گذشته در این استان دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه، این کشفیات شامل لوازم خودرو، موبایل و لوازم خانگی بوده است اظهارداشت: همچنین طی 48 ساعت گذشته 20 قبضه سلاح گرم در سیستان و بلوچستان کشف و جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این طرح 2 باند بزرگ سرقت در جنوب و شمال سیستان و بلوچستان دستگیر شدند، ادامه داد: باندی در جنوب استان تشکیل شده بود که این افراد با توقف خودروهای سنگین، اموال خودروها را به سرقت می بردند و ایجاد نا امنی می کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: باند دیگری در شمال استان تشکیل شده بود که این افراد مبادرت به سرقت مسلحانه از منازل شهروندان می کردند که متاسفانه در یکی از این سرقت ها، یک شهروند به قتل می رسد.

وی اظهارداشت: همچنین در این طرح افرادیکه مبادرت به سرقت از لوازم خودرو و ایجاد ناامنی در سطح شهر زاهدان کرده بودند دستگیر و به 170 فقره سرقت خود اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان کشفیات و دستگیری های اخیر در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد

فرمانده انتظامی استان کشفیات و دستگیری های اخیر در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد