مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-16اجتماعي

کلیه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی و استفاده از اپلیکیشن تأمین من رایگان است


خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از جمله استعلام سوابق بیمه پردازی، اطلاع از استحقاق درمان، مشاهده حکم و فیش مستمری، ثبت نام وام بازنشستگان و .

- کلیه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی و استفاده از اپلیکیشن "تأمین من" رایگان است خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از جمله استعلام سوابق بیمه پردازی، اطلاع از استحقاق درمان، مشاهده حکم و فیش مستمری، ثبت نام وام بازنشستگان و .

صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری و برنامه کاربردی (اپلیکیشن) "تأمین من" و به شکل کاملاً رایگان در دسترس تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف تسهیل در ارائه خدمات و در چارچوب طرح تأمین اجتماعی دیجیتال و هوشمند، در حال حاضر تعدادی از پرکابردترین خدمات سازمان تأمین اجتماعی که مخاطب این خدمات گروه های بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و نیز کارفرمایان هستند، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های این سازمان و به صورت الکترونیک و غیرحضوری ارائه می شوند.

تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه به مخاطبان در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی در ابتدای دوره مدیریت اخیر سازمان تأمین اجتماعی، 30 خدمت بود که با توسعه این خدمات در حال حاضر به 44 خدمت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی و استفاده از اپلیکیشن تأمین من رایگان است

کلیه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی و استفاده از اپلیکیشن تأمین من رایگان است