مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-16سياسي

ایران قدرت فعال منطقه ای و بین المللی است


مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مثلث ایدئولوژی، مردم و رهبری ایران را به قدرت و بازیگر فعال منطقه ای و بین المللی تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم اکبرنژاد پیش از ظهر پنجشنبه در یادواره 47 شهید منتسب به خانواده شهدای دانشگاه پیام نور مازندران تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام اظهار داشت: مجاهدان و شهیدان زنده باید الگوی ما باشند و احترام خانواده های شهدا و ایثارگران همواره مورد تاکید است.

مشاور وزیر دفاع کشور افزود: اگر ما نگاهی عمیق به پدیده های انسانی و جغرافیایی داشته باشیم، می بینیم که تغییرات بر اساس جغرافیا است و آن هم بر موقعیت های کانونی است که وجود دارد.

سردار اکبرنژاد ادامه داد: اگر نگاهی به کشورهای توسعه یافته داشته باشیم، خواهیم دید در سایه توسعه و پیشرفتی که انجام شد بر اساس مقوله جغرافیا و علم یک مثلث استراتژیک شکل می دهد که از آن به عنوان یک پدیده حساس نام می بریم.

وی این مثلث را از سه عنوان قابلیت، تعهد و منابع شکل گرفته، عنوان کرد و افزود: قابلیت عوامل تولید قدرت است که شایستگی ها را رقم می زند؛ تعهد میل به امنیت و توسعه است و مجموعه آن در معاهدات فی ما بین کشورها شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قدرت فعال منطقه ای و بین المللی است

ایران قدرت فعال منطقه ای و بین المللی است