مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:092023-02-16اقتصادي

تامین 1380 تن قیر رایگان برای ادامه نهضت آسفالت در شهر میناب


شهردار میناب از تامین 1380 تن قیر رایگان برای ادامه نهضت آسفالت از سوی استانداری هرمزگان خبر داد.

- حبیب الله سهرابی شهردار میناب در گفت وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به اینکه  نهضت آسفالت در خیابانها و محلات سطح شهر ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا زمانی که آسفالت محلات وخیابانهای سطح شهر به حالت نرمال برسد نهضت آسفالت در شهر میناب ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه  تا کنون 298 هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر انجام شده است، افزود: یک میلیون و200 هزار متر مربع دیگر آسفالت نیاز است تا شهر به حالت معمولی دست پیدا کند.

شهردار شهر میناب عنوان کرد: ارزش کل این 298 هزار متر مربع آسفالت شده بیش از 90 میلیارد تومان شده است که محله کرگین با 700 متر مربع با مشارکت مسکن وشهرسازی در حال آسفالت است.

سهرابی با بیان اینکه آسفالت چند نقطه از شهر را بر اساس تفاهم نامه بین مسکن و شهرسازی و شهرداری میناب انجام خواهیم داد، گفت: آسفالت شهرک های مسکن مهر ومحله لب رودخانه که در بافت فرسوده شهر قرار دارد را با مشارکت مسکن وشهرسازی آسفالت می کنیم.

شهردار میناب تصریح کرد: با حمایت های استاندار هرمزگان و نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت 1380 تن قیر رایگان برای آسفالت محله ها و خیابانهای سطح شهر از محل اعتبارات دولتی تامین شده است که باید در مدت زمان چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 1380 تن قیر رایگان برای ادامه نهضت آسفالت در شهر میناب

تامین 1380 تن قیر رایگان برای ادامه نهضت آسفالت در شهر میناب