مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:092023-02-16سياسي

دانشجویان زلزله زده مشمول خدمت سربازی بدون نگرانی به کشور مراجعه کنند


رییس سازمان امور دانشجویان از مساعدت وزارت علوم برای دانشجویان ایرانی زلزله زده در ترکیه خبر داد و گفت: وزیر علوم مکاتبه ای با رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی داشته است تا آن دسته از دانشجویان مشمول نظام وظیفه بدون نگرانی به کشور مراجعت کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان درباره آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی ساکن در ترکیه پس از زلزله اخیر در این کشور توضیح داد: در پی وقوع زلزله ترکیه، به دلیل وسعت و حجم زیاد خرابی ها، زندگی دانشجویان ایرانی در تمام استان های این کشور با چالش های جدی مواجه شده است؛ برای رفاه حال این دانشجویان در همه زمینه ها با آنها مساعدت و همراهی خواهد شد.

هم از نظر ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور و هم از نظر خدمت سربازی برای مشمولان که بتوانند با خیال آسوده وارد کشور شده و یک بار مجوز خروج داشته باشند.

وی افزود: همچنین دانشجویان ایرانی که در ترکیه مشغول تحصیل بوده و دچار زلزله شده اند، چنانچه تقاضای ادامه تحصیل در ایران را داشته باشند، شرایط تحصیل آنها بررسی خواهد شد و مطمئنا همکاری و مساعدت لازم را خواهیم داشت.

135 نفر از 393 دانشجوی ایرانی به کشور بازگشتند معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: تاکنون 135 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان زلزله زده مشمول خدمت سربازی بدون نگرانی به کشور مراجعه کنند

دانشجویان زلزله زده مشمول خدمت سربازی بدون نگرانی به کشور مراجعه کنند