مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:092023-02-16سياسي

امضای تفاهم نامه ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری در هرمزگان


تفاهم نامه همکاری بین شرکت فولاد هرمزگان و انجمن خیرین مسکن ساز ایران به منظور ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری فولاد هرمزگان و اعلام آمادگی دوجانبه جهت همکاری های بیشتر منعقد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی جلسه ای مشترک با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل، کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی و مصطفی متقی معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد هرمزگان، فرهاد خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران و مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 امام (ره)، علی محمد حمیدی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان هرمزگان و حجت الاسلام پور نصیر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، تفاهم نامه ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری فولاد هرمزگان به امضا رسید و طرفین آمادگی خود را به منظور همکاری های دوجانبه اعلام کردند.

عطاالله معروفخانی در این جلسه با بیان اینکه تمایل داریم همکاری ها برای ساخت مسکن فولاد هرمزگان افزایش یابد، تصریح کرد: ساخت مسکن برای کارکنان یک پروژه ماندگار است و می تواند در افزایش روحیه آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

فولاد هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه دارد و با توجه به عزم دولت برای ساخت مسکن، می توانیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری در هرمزگان

امضای تفاهم نامه ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری در هرمزگان