مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-16فرهنگي

نمایش عروسکی و خیابانی در خوی اجرا می شود


به همت به همت اداره کل هنرهای نمایشی و کانون تئاتر عروسکی انجمن هنرهای نمایشی ایران نمایش عروسکی و خیابانی در مناطق زلزله زده خوی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توسط اداره کل هنرهای نمایشی و کانون تئاتر عروسکی انجمن هنرهای نمایشی سه گروه نمایشی اعزامی به مدت سه هفته، هر روز در کمپ های استقرار هم وطنان زلزله زده در خوی، اجرای نمایش عروسکی و خیابانی خواهند داشت تا روحیه و نشاط و شادی را برای کودکان و نوجوانان این شهر و مناطق پیرامونی اش فراهم کنند.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه اسرافیل فرج اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، به شهر زلزله زده خوی سفر کردند، در این سفر کاظم نظری و اسرافیل فرج اللهی در نشستی صمیمی با هنرمندان شهر خوی دیدار و گفت وگو کردند و مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به اینکه خوی درگذشته یکی از قطب های تئاتر کشور بوده و همواره در جشنواره ها حرفی برای گفتن داشته است، ابراز امیدواری کرد تئاتر این شهرستان به همت هنرمندان و یاری مسئولین به روزهای اوج خود بازگردد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه این دیدار، پای صحبت تک تک هنرمندان حاضر در جمع نشست و در نهایت بنا شد با آسیب شناسی کارآمد، مؤثر و اجرایی، حل مشکلات تئاتر خوی به طور ویژه در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عروسکی و خیابانی در خوی اجرا می شود

نمایش عروسکی و خیابانی در خوی اجرا می شود