مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-16فرهنگي

همه اجراهای بانوان، در روز نخست جشنواره موسیقی فجر


نخسین روز از جشنواره موسقی فجر در حالی از جمعه (28 بهمن ماه) آغاز خواهد شد که هر دو اجرای بانوان در این دوره از جشنواره، در همان روز نخست روی صحنه می روند.

- نخسین روز از جشنواره موسقی فجر در حالی از جمعه (28 بهمن ماه) آغاز خواهد شد که هر دو اجرای بانوان در این دوره از جشنواره، در همان روز نخست روی صحنه می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کنار اجرای نوازندگان زن در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر که تعدادشان به 27 نوازنده زن در بخش تک نوازی می رسد، بخش بانوان در سیزدهمین جشنواره موسیقی فجر 1401، یکی از بخش های این جشنواره است که اجرای دو گروه موسیقی هنا و گروه موسیقی ماهور را شامل می شود و هر دو گروه در روز نخست جشنواره اجرا خواهد داشت.

اجرای گروه های موسیقی ماهور و هنا روز جمعه در فرهنگسرای نیاوران به ترتیب در سانس های 18 و 30 دقیقه و 21 و 30 دقیقه اجرا خواهد بود.

همچنین در سایر اجرای های جشنواره موسیقی فجر، پنج اجرا از هشت اجرای بخش بین الملل در فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

بدین ترتیب گروه موسیقی دوئت پیانو صربستان و قوالی افغانستان از گروه موسیقی بخش بین الملل در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر در(29 بهمن ماه) در فرهنگسرای نیاوران به ترتیب در سانس های 18 و 30 دقیقه و 21 و 30 دقیقه اجرا خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اجراهای بانوان، در روز نخست جشنواره موسیقی فجر

همه اجراهای بانوان، در روز نخست جشنواره موسیقی فجر