مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-16اجتماعي

تماشای چغازنبیل فعلا ممنوع است


مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل از تعطیلی 2 روزه این محوطه باستانی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به دلیل خیس بودن این سایت و شرایط جوی و جلوگیری از آسیب رسیدن به بنا و گردشگران خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل از تعطیلی 2 روزه این محوطه باستانی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به دلیل خیس بودن این سایت و شرایط جوی و جلوگیری از آسیب رسیدن به بنا و گردشگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عاطفه رشنویی در تشریح این خبر گفت: با توجه به حجم بارندگی و ضرورت حفاظت و صیانت از مجموعه میراث جهانی چغازنبیل، بازدید از این مجموعه در روزهای پنج شنبه و جمعه (27 تا 28 بهمن 1401) هفته جاری ممنوع است.

او افزود: به اطلاع علاقه مندان و گردشگران که برای این تاریخ برنامه ریزی کرده بودند می رسانیم که در برنامه ریزی های خود تجدید نظر کرده و در زمان مناسب تری برای بازدید این اثرتاریخی مراجعه کنند.

مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل با اشاره به این‎که اولین وظیفه ما، حفاظت از سایت و رعایت قوانین و قواعد نگهداری از آن است، از عموم گردشگران خواست که در راستای حفظ این میراث غنی فرهنگی که متعلق به خود آن‎ها است، با عوامل پایگاه همکاری لازم را داشته باشند و تا عادی شرایط جوی از مراجعه به سایت چغازنبیل خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای چغازنبیل فعلا ممنوع است

تماشای چغازنبیل فعلا ممنوع است