مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:332023-02-16سياسي

در بودجه های کلان کشوری حمایت ویژه ای از رفع مسائل زیست محیطی صورت نگرفته است


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در محلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در بودجه های کلان کشور حمایت ویژه ای در حوزه رفع مسائل زیست محیطی دیده نشده است.

- عضو کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: مصرف سوخت مازوت در نیروگاه ها اثرات نامطلوبی همچون بیماری های مزمن، قلبی، ریوی و بروز بیماری های بدخیم به همراه دارد که ثابت شده است فیلتراسیون و اورهال کردن نیروگاه ها و ارتقاء سیستم های آنها می تواند در کاهش آلودگی موثر باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه در بودجه های کلان کشور حمایت ویژه ای در حوزه رفع مسائل زیست محیطی دیده نشده است.

سوال جدی و مطالبه ما از دولت این است که وزارت نیرو، وزارت نفت و سازمان محیط زیست چه برنامه ای برای ارتقاء سطح کیفیت نیروگاه ها دارند تا از میزان آلایندگی در این حوزه کاسته شود؟ محمدبیگی خاطرنشان کرد: گزارشی از سوی مجمع بسیج ارائه شده بود که طراحی فیلتر ساخت داخل برای کاهش آلاینده ها به طور مجزا برای نیروگاه و کارخانه سیمان انجام شده اما زمانی که به مسئولان مراجعه شده با عدم استقبال آنان مواجه بوده اند.

وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیانی در کشور هستند که می توانند با قیمت بسیار پایین و کمتر از خارج، نسبت به طراحی و ساخت و عرضه فیلتراسیون اقدام کنند و با تحقق این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بودجه های کلان کشوری حمایت ویژه ای از رفع مسائل زیست محیطی صورت نگرفته است

در بودجه های کلان کشوری حمایت ویژه ای از رفع مسائل زیست محیطی صورت نگرفته است