مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:232023-02-16اقتصادي

ایجاد 540 طرح اشتغال زایی توسط بنیاد برکت قرچک/ اشتغال هزار و 450 نفر به طور مستقیم


روح الله عباسی، مسؤول بنیاد برکت شهرستان قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک در خصوص بحث اشتغال زایی اظهار کرد: براساس تسهیلاتی که از سال 98 داشتیم 540 طرح اشتغال زایی ایجاد کردیم و بالغ بر 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری بنیاد بوده و توانستیم برای 1450 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کنیم.

وی از معرفی 230 نفر به بانک خبر داد و گفت: در حال حاضر و در سال جاری 230 نفر به بانک معرفی شدند که از این تعداد 175 نفر تسهیلات گرفتند و مابقی در مرحله تکمیل پرونده هستند که تا پایان سال به نتایج می رسند.

مسؤول بنیاد برکت شهرستان قرچک در ادامه در خصوص پرداخت وام ها افزود: بر اساس پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد اول کارگاه های تولیدی سپس مشاغل خدماتی و صنایع دستی اولویت ما بودند.

عباسی با بیان اینکه ملاک اصلی ما بحث اشتغال است، بیان کرد: بنیاد برکت پایه کار است و مسؤولان شهرستان هم باید همکاری لازم را داشته باشند که ما در شناسایی متقاضیان مشکلی نداشته باشیم، ملاک اصلی ما اشتغال است و متقاضیانی که اشتغال مدنظرشان می باشد، مورد قبول است تا ظرفیت شهرستان را ارتقا دهیم و همچنین تسهیلات بیشتر و تعداد طرح های بیشتری را اجرا کنیم.

وی در پایان درخصوص مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: سقف مشاغل خانگی تا 150 میلیون تومان با نرخ 4 درصد است، کارآفرین به ازای هرشخصی که بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 540 طرح اشتغال زایی توسط بنیاد برکت قرچک/ اشتغال هزار و 450 نفر به طور مستقیم

ایجاد 540 طرح اشتغال زایی توسط بنیاد برکت قرچک/ اشتغال هزار و 450 نفر به طور مستقیم