مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:472023-02-16سياسي

بزرگداشت شهیدقهاری سعید در همدان برگزار می شود


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری بزرگداشت شهیدقهاری سعید در روز دوم اسفند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر کریمپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج سعید قهاری سعید و شهدای مربی مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه روز دوم اسفندماه برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور مسئولین، همرزمان شهید، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: سخنران مراسم سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خواهد بود.

وی با بیان اینکه مداح این مراسم حاج داود شکاری از تهران است، گفت: همچنین برنامه ای نیز با حضور هنرمند انقلابی کشور محسن رجبی اجرا می‎ شود.

شهید سعید قهاری سعید  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تعدادی از پاسداران و شهید همدانی مقدمات تشکیل سپاه همدان را فراهم می آورند و در سال 57 در پاوه در کنار شهید چمران و شهید زنده یاد متوسلیان حضور داشتند.

ایشان در سال 58 پس از صدور فرمان مبنی بر تشکیل بسیج توانست در طول 6 ماه 15 هزار نفر برادر و 5 هزار نفر خواهر را جذب بسیج نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهیدقهاری سعید در همدان برگزار می شود

بزرگداشت شهیدقهاری سعید در همدان برگزار می شود