مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-16سياسي

وظیفه دانشگاهیان ارائه تحلیل درست از مشکلات است


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وظیفه دانشگاهیان را آگاه سازی جوانان، افشای توطئه های دشمن و ارائه تحلیل درست از مشکلات عنوان کرد.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وظیفه دانشگاهیان را آگاه سازی جوانان، افشای توطئه های دشمن و ارائه تحلیل درست از مشکلات عنوان کرد.

سردار یدالله جوانی در نشست علمی با عنوان اگر انقلاب نمی شد در دانشگاه پیام نور استان فارس بیان کرد: انقلاب اسلامی به دوران انحطاط و نقوذ بیگانه بر کشور پایان داد و زمینه پیشرفت به معنای واقعی در ابعاد مادی و معنوی را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، او با بیان اینکه پیشرفت، آرمان اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر استقلال سیاسی و آزادی، موجب خودباوری و اتکا بر داخل شد به نحوی که با وجود تحریم های ظالمانه و دراوج فشار، در همه زمینه ها به ویژه در بخش هسته ای، پزشکی، دفاعی و.

موجب رشد و پیشرفت های بزرگی شده است.

قدرت دفاعی و موشکی ایران بازدارنده است وایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح دلایل دشمنی غرب و آمریکا با انقلاب اسلامی بیان کرد: پیشرفت های ایران در طول 44 سال گذشته،موجب خشم دشمن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه دانشگاهیان ارائه تحلیل درست از مشکلات است

وظیفه دانشگاهیان ارائه تحلیل درست از مشکلات است