مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-16بين الملل

خلیج فارس متلاطم می شود


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: آب های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و شب با وزش بادهای شدید غربی مواج و متلاطم خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: آب های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و شب با وزش بادهای شدید غربی مواج و متلاطم خواهد بود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آب های خلیج فارس در محدوده جزایر کیش و لاوان از امشب مواج و متلاطم می شود، اظهار کرد: از اواخر وقت امشب آب های خلیج فارس در محدوده جزایر کیش و لاوان مواج و متلاطم می شود و این شرایط عصر فردا جمعه به تنگه هرمز نیز می رسد.

وی بیان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده نیز آب های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و شب با وزش بادهای شدید غربی مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود که شناورهای سبک و صیادی از تردد خودداری و سایر شناورها با احتیاط تردد کنند.

سی سی پور با اشاره به اینکه هواشناسی هرمزگان در خصوص وزش باد شدید و مواج شدن دریا هشدار سطح نارنجی صادر کرده است، خاطرنشان کرد: طی این مدت تغییرات دمایی بین 1 تا 2 درجه در نوسان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس متلاطم می شود

خلیج فارس متلاطم می شود