مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:112023-02-16فناوري

فعالان ارز دیجیتال و صرافی ها گول کلاهبرداران را نخورند


رییس پلیس فتا هرمزگان با بیان اینکه فعالان ارز دیجیتال و صرافی ها گول کلاهبرداران را نخورند، عنوان کرد: صفحات جعلی کاملا شبیه به صفحه اصلی یک صرافی شناخته شده طراحی می شود تا احتمال فریب کاربران افزایش پیدا کند، - ایسنا/هرمزگان رییس پلیس فتا هرمزگان با بیان اینکه فعالان ارز دیجیتال و صرافی ها گول کلاهبرداران را نخورند، عنوان کرد: صفحات جعلی کاملا شبیه به صفحه اصلی یک صرافی شناخته شده طراحی می شود تا احتمال فریب کاربران افزایش پیدا کند، اما آدرس (دامنه) آن متفاوت است.

سرهنگ احسان بهمنی صبح امروز (27 بهمن ماه) در تشریح این خبر، افزود: مجرمان سایبری با طراحی سایت های مشابه صرافی های ارز دیجیتال، کاربران را بوسیله جست و جو در گوگل و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به آدرس های جعلی هدایت کرده و کاربران را به دانلود اپلیکیشن (بدافزار) تشویق می کنند.

وی بیان کرد: کلاهبرداران می توانند با ترفندهای مختلف مثل تبلیغات کیلیکی (Google Ads)، با فریب موتور جست و جوگر گوگل، رتبه وب سایت جعلی خود را در نتایج جست و جوی یک کلمه خاص ارتقاء دهند.

بهمنی خاطرنشان کرد: صفحات جعلی کاملا شبیه به صفحه اصلی یک صرافی شناخته شده طراحی می شود تا احتمال فریب کاربران افزایش پیدا کند، اما آدرس (دامنه) آن متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان ارز دیجیتال و صرافی ها گول کلاهبرداران را نخورند

فعالان ارز دیجیتال و صرافی ها گول کلاهبرداران را نخورند