مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:022023-02-16سياسي

ایران، پیشران سلامت کشورهای منطقه


وزیر بهداشت با اشاره به لزوم توجه به معنویت دینی و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی در عرصه سلامت گفت: پیوست فرهنگی نظام سلامت تدوین می شود تا فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی کادر سلامت که جلوه های درخشان آن را در دفاع مقدس و در مقابله با کرونا شاهد بودیم، - وزیر بهداشت با اشاره به لزوم توجه به معنویت دینی و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی در عرصه سلامت گفت: پیوست فرهنگی نظام سلامت تدوین می شود تا فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی کادر سلامت که جلوه های درخشان آن را در دفاع مقدس و در مقابله با کرونا شاهد بودیم، تداوم و رواج یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر بهرام عین اللهی در همایش قرآن، عترت و سلامت که در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، اظهارکرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت حاصل شده است؛ به طوری که حتی دشمنان هم به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب، کشور از همه نظر وابسته به غرب بود و حتی مدیران از سوی سفارتخانه ها تعیین می شدند، مردم برای کوچک ترین اقدامات درمانی و اعمال جراحی به خارج از کشور می رفتند و پزشکان حاضر در کشور هم عمدتا خارجی و فاقد کیفیت علمی بودند.

با وجود این امروز عده ای به جوانان القا می کنند که اگر به غرب وابسته باشیم، پیشرفت خواهیم کرد و حال آن که قبل از انقلاب کاملا وابسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، پیشران سلامت کشورهای منطقه

ایران، پیشران سلامت کشورهای منطقه