مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-16اجتماعي

گلستان در جایگاه دهم توازن رشته ای کشور قرار دارد


مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به تحصیل 26 هزار دانش آموز در هنرستان های این استان، گفت: گلستان در جایگاه دهم توازن رشته ای کشور قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا نظری صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده دانش آموزان پایه اول متوسطه متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علایق خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه آنها می شود، آشنا خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: فعالیت های هفته مشاغل از 15 بهمن ماه آغاز و تا 15 اردیبهشت سال آینده اجرایی می شود و تلاش می کنیم در این پروسه سه ماه برنامه های مناسبی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در طول این سه ماه و به تناوب با بازدید از مراکز و محیط های شغلی، معرفی مشاغل، ارائه درس شناسایی مشاغل در دروس مختلف تحصیلی، مقاله نویسی شغلی، اجرای نمایشنامه شغلی، اشتغال در ایام فراغت و انجام مصاحبه شغلی توسط دانش آموزان، مهمترین شیوه های اجرای راهنمایی شغلی به این قشر ارائه می شود.

وی ادامه داد: 200 هنرستان گلستان میزبان حدود 26 هزار دانش آموز در رشته های مختلف است و رتبه گلستان در مقوله توازن رشته ای در پایه دهم بین استان های کشور جایگاه دهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در جایگاه دهم توازن رشته ای کشور قرار دارد

گلستان در جایگاه دهم توازن رشته ای کشور قرار دارد