مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:262023-02-16اجتماعي

کاروان دانش آموزان دختر سروآباد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند


در ادامه اعزام کاروان های راهیان نور، تعداد 160 نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان سروآباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد، جانشین سپاه شهرستان سروآباد در حاشیه بدرقه کاروان 160 نفری راهیان نور سروآباد اظهار داشت: پنجمین مرحله از کاروان های راهیان نور دختران بسیجی مدارس سطح شهرستان سروآباد امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

  محسن کریمی افزود: پیش از این در طول سال چهار مرحله از کاروان های راهیان نور دانش آموزی پسران و دختران مدارس شهرستان سروآباد به مناطق عملیاتی غرب کشور در شهرستان های مریوان و سنندج اعزام شده بودند.

فرماندار سروآباد نیز در این مراسم گفت: آشنایی دانش آموزان با ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه از مهم ترین اهداف اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

  حسن زارعی گفت: امیدواریم دانش آموزان عزیز ما در بازدید و زیارت از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، ضمن آشنایی با جان فشانی ها و رشادت های رزمندگان اسلام، ایثارگری های این مردان خدایی را الگوی خود برای حفظ و پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان دانش آموزان دختر سروآباد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

کاروان دانش آموزان دختر سروآباد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند